Monday 29 March 2010

ფანტაზია და მარჯვე ხელები არა?

არ შემიძლია, მოსკოვში დღეს დატრიალებულ ამბებზე ჩემი აზრი არ გამოვთქვა. ეს ყველაფერი ძალიან ჰგავს ჩეჩნეთის ომის წინ მოსკოვში დატრიალებულ ამბებს (კორპუსების ცნობილ ტერაქტებს ვგულისხმობ). სცენარი, დაახლოებით ჰგავდა დღევანდელს. მიუხედავად იმისა, რომ ოფიციალური განცხადებები ჯერ არ გაკეთებულა, ვფიქრობ, ორმოცი მოსკოველის სისხლის კვალს კრემლი საქართველოშიც დაინახავს.

ოფიციალურად, ტერაქტები ჩეჩნურ დაჯგუფებას აჰკიდეს, თუმცა ქართველების დასადანაშაულებლად ნიადაგი უკვე მომზადებულია.

ჯერ კიდევ, რამდენიმე თვის წინ, (მართლა) დუმის დეპუტატები აქტიურად საუბრობდნენ იმაზე, რომ ქართული სპეცსამსახურები ჩეჩნების ტერორისტულ დაჯგუფებას წვრთნიდნენ. როგორც მახსოვს, ეს არ იყო ერთჯერადი ინფორმაცია.

მოვლენებს თუ ამ კუთხიდან შევხედავთ, ადვილი შესაძლებელია, ტერორიზმისთვის ხელშეწყობა ქართულ მხარესც დაბრალდეს. რა მოხდება მაშინ, როდესაც ტერორიზმის წინაამდეგ თავდადებით მებრძოლი რუსეთი მთავარ მტერს კავკასიაში აღმოაჩენს, ძნელი მისახვედრი არაა.

ისედაც, ამ ბოლო პერიოდში, რუსეთისთვის მთელი კავკასია პრობლემად იქცა. მისი მოგვარება კი მხოლოდ კონტროლით შეუძლია. თუ როგორ დაამყარა კონტროლი ჩეჩნეთში, ვფიქრობ, შეხსენებას არ საჭიროებს. ამ შემთხვევაში,ჩემი აზრით, მთავარი მაინც ჩრდილოკავკასია იქნება, მაგრამ თუ პუტინის არაჯანსაღ მიდრეკილებას გავიხსენებთ სააკაშვილის მიმართ, სიტუაციიდან გამოძვრომის შანსი ნაკლები გვაქვს.

თუ საქმე დადგმულ სცენართან გვაქვს, მაშინ ცოტა არ იყოს, გაკვირვებული ვარ: ნუთუ თვით ვოვაჩკა პუტინს არ აღმოაჩნდა მეტი ფანტაზია, ამჯერად მაინც რომ მეტი მრავალფეროვნება და დრამატიზმი შეეტანა საკუთარი ქვეყნის მოქალაქეების სიკვდილში?



აი, ესაა აბდაუბდა, მაგრამ მაინც ჩემი კომენტარი.

1 comment:

გურამი said...

რა მოხდა მოსკოვში ვერ გავიგე მე. ყური მოვკარი მეტრო ააფეთქესო. არა მჯერავს მე ამისა. მეტრო ატომური ბომბსაფარის გეგმით ააშენეს და ასე უბრალოდ რავა ააფეთქებდა ვინმე?